Administrator
1. Założenia gry
1.1. Gra Historia Żużla Menadżer jest gr± nieodpłatn± i dobrowoln±. Gracz w dowolnej chwili może doł±czyć jak i opu¶cić grę.
1.2. Założycielem gry jest Matic i również on odpowiada za funkcjonowanie menadżera. Do niego należy kierować wszystkie sprawy.
1.3. Każdy z zarejestrowanych graczy może prowadzić jeden klub z polskiej ligi.
1.4. Rozgrywki w ramach gry rozgrywane s± przy pomocy programów: SIM, Skillomierz oraz Frekwencja.
1.5. Każdy gracz ma prawo do 3 nieusprawiedliwionych nieobecno¶ci na meczu. Następnie dostaje ostrzeżenie. Gdy jeszcze 2 razy nie stawi się na meczu, zostaje pozbawiony klubu.
2. Rozgrywanie meczu
2.1. Mecze ligowe będ± rozgrywane na podstawie tabeli biegowej z lat 1994-98. Z tym, że zawodnikiem z numerem 7 (15) może być zawodnik do lat 23.
W meczu może wystartować maksymalnie 4 obcokrajowców. Nie mog± oni startować z numerami 6 i 14
Bieg A B C D 1 1 9 2 10 2 3 11 4 12 3 13 5 14 6 4 15 7 11 3 5 2 10 5 13 6 4 12 1 9 7 6 14 7 15 8 11 1 12 2 9 9 3 10 4 10 5 15 6 11 11 7 13 3 14 12 12 2 9 5 13 10 4 13 1 14 Nominowany 15 Nominowany
2.2. Gracz ma w czasie meczu do wyboru szereg zmian:
zm - zmiana zwykła. zawodnicy z numerami 6-7 (14-15) mog± w dowolnym momencie zmienić siebie nawzajem, Natomiast zawodnicy z numerami 6-8 (14-16) mog± zastępować zawodników 1-5 (9-13)
rt - rezerwa taktyczna - w przypadku gdy drużyna przegrywa różnic± 6 i więcej pkt gracz może zastosować rezerwę taktyczn± (zawodnik, który pojechał jako RT nie może jechać ponownie jako RT lub ZRT)
zrt - złota rezerwa taktyczna - w przypadku gdy drużyna przegrywa różnic± 10 lub więcej pkt, menadżer ma prawo wystawić raz w meczu tzw. jokera. Działa to na zasadach RT, tylko że zawodnik jad±cy jako ZRT ma punkty mnożone razy 2.
2.3. Aby wynik spotkania został zaliczony musi zostać ukończone 8. biegów.
2.4. Licencję sędziowsk± posiadaj± Domi, Matic i Grzesiekfdg.
2.5. W meczu zawodnicy z numerami 6 i 7 musz± przejechać po 2 biegi.
2.6. Zawodnikiem z numerem 7 może być Polak do lat 23 lub obcokrajowiec do lat 21.
2.7. W BIEGU JUNIORSKIM NIE MOŻNA DOKONYWAĆ ŻADNYCH ZMIAN !!
3. Rozgrywki ligowe
PODZIAŁ KONFERENCJI I GRUP:
Konferencja Północna
Grupa Północna: Bydgoszcz, Toruń, Grudzi±dz, Gdańsk
Grupa Wielkopolska: Piła, Leszno, Ostrów, Gniezno
Konferencja Południowa
Grupa Południowa: Rzeszów, Częstochowa, Rybnik, Opole
Grupa Centralna: Zielona Góra, Gorzów, Wrocław, ŁódĽ
3.1. Rozgrywki ligowe w Polsce podzielone s± na dwie klasy rozgrywkowe: pierwsz± i drug± ligę.
3.2. Pierwsza liga składa się z 16 drużyn podzielonych na dwie 8-drużynowe konferencje (Północn± i Południow±). Z kolei konferencje dziel± się na 2 grupy strefowe, w których s± 4 drużyny.
3.3. Na pocz±tku sezonu rozegranych zostanie 6 kolejek. Drużyny pojad± w swoich grupach mecz i rewanż. Następnie ruszy faza zasadnicza.
3.4. Faza zasadnicza składać będzie się z 30 kolejek. (Każda z 16 drużyn pojedzie mecz i rewanż). Następnie rozegrana zostanie faza play-off.
3.5. Faza Play-off
Drużyny z miejsc 1-4 w swoich konferencjach zostan± podzielone na dwa półfinały. Zwycięzca rywalizacji do dwóch zwycięstw awansuje dalej.
Drużyny, które po rundzie zasadniczej zajm± w swoich konferencjach dwa ostatnie miejsca zmierz± się w czwórmeczach o utrzymanie. Dwie najsłabsze drużyny automatycznie spadn± do drugiej ligi, a pierwsze dwie drużyny pojad± w barażu.
W drugiej lidze do fazy play-off awansuje 8 najlepszych drużyn, które rywalizować będ± do dwóch zwycięstw.
W finałach ligi rywalizacja toczyć się będzie do TRZECH wygranych! Gospodarzem pierwszego meczu zawsze jest drużyna wyżej sklasyfikowana po rundzie zasadniczej
4. UWAGI DO LIGI!
4.1. O kolejno¶ci w tabeli decydować będzie procentowy stosunek ilo¶ci wygranych do ilo¶ci rozegranych meczów.
4.2. Aby zawodnik został sklasyfikowany musi przejechać:
- 90 biegów w pierwszej lidze
- 50 biegów w drugiej lidze.
4.3. W play-off toczyć się będ± rozgrywki do 2 zwycięstw. Gospodarzem pierwszego meczu będzie drużyna, która zajęła wyższe miejsce po fazie zasadniczej. Również ta drużyna organizuje ewentualny trzeci mecz decyduj±cy o awansie do dalszej rundy.
4.4. Finał będzie rozgrywany do trzech zwycięstw.
4.5. Jeżeli zawodnik nie został sklasyfikowany, b±dĽ nie startował wcze¶niej w lidze otrzymuje KSM:
- 2,50 w przypadku Polaka
- 6,50 jeżeli to obcokrajowiec.
4.6. Nie ma ograniczenia KSM w lidze
5. TRANSFERY
5.1. Przed sezonem można dokonywać transferów definitywnych (z klubu do klubu).
5.2. Przez cały rok menadżer może zatrudnić zawodnika, który jest bez klubu.
5.3. Również w trakcie całego roku można wypożyczyć zawodnika z innego klubu:
- krótkoterminowo (od 1 do 3 miesięcy) oraz
- długoterminowo (na cały sezon)
5.4. Wszystkie transfery należy zgłaszać na forum!
6. FINANSE
6.1. Każdy klub posiada swój budżet, który jest zróżnicowany w zależno¶ci od klasy rozgrywkowej.
6.2. Wpływy:
- Bilety - Sponsorzy - Sprzedaż zawodników
6.3. Wydatki:
- Punktówki dla zawodników - Organizacja zawodów - Rozbudowa stadionu
6.3.1. Punktówki - s± odgórnie ustalone i nie można ich zmieniać
Junior Polak - 200 zł
Junior obcokrajowiec - 400 zł
Senior Polak - 700 zł
Obcokrajowiec - 900 zł
6.3.2. Organizacja zawodów:
Zawody - opłata Grand Prix - 300.000 zł DM¦ - 250.000 zł Finał Grand Prix Challenge - 100.000 zł Półfinały i Finał IME - 100.000 zł Półfinały GP Challenge - 75.000 zł Ćwierćfinały GP Challenge - 60.000 zł Finał IM¦J - 50.000 zł Pozostałe zawody FIM i UEM - 50.000 zł Mecz 1. ligi - 40.000 zł Ćwierćfinał IME - 40.000 zł Mecz 2. ligi - 30.000 zł Ćwierćfinały i Półfinały IM¦J - 25.000 zł Pozostałe zawody PZM - 25.000 zł MDMP - 10.000 zł MDM2L - 8.000 zł
6.3.3. Bilety:
Wpływy z biletów zależ± od ich ceny, rangi zawodów oraz pogody.
6.4. Jeżeli klub zbankrutuje otrzymuje bezzwrotn± zapomogę w wysoko¶ci 150.000 zł (dla 1. ligi) i 100.000 zł (dla 2. ligi). Jeżeli po otrzymaniu zapomogi klub znów zbankrutuje, zespół przejmuje władza gry, a menadżer traci pracę
6.5. Opłata za mecz wyjazdowy wynosi:
- 60.000 zł dla pierwszej,
- 40.000 zł dla drugiej ligi.
7. Pozostałe zawody
7.1. SGP - Cykl Grand Prix składać się będzie z 5 dwudniowych rund.
7.2. DM¦ - Drużynowe Mistrzostwa ¦wiata rozegrane zostan± po DM¦J (na końcu sezonu)
7.3. IPP - Indywidualny Puchar Polski. Liderzy klubów pierwszoligowych pod względem ¶redniej zmierz± się na torze drugoligowca o tył IPP.
7.4. IMP - Indywidualne Mistrzostwa Polski składać się będ± z ćwierćfinałów, półfinałów i finału.
7.5. MDMP - Drużyny będ± ze sob± rywalizować w grupach strefowych. Jeżeli klub nie posiada w składzie 4 polskich juniorów, musi takowego zakupić, wypożyczyć lub podpisać kontrakt na starty w MDMP.
7.6. Drużyny zostan± podzielone na 2 grupy po 5 drużyn. Jeżeli klub nie posiada w składzie 3 polskich juniorów, musi takowego zakupić, wypożyczyć lub podpisać kontrakt na starty w MDM2L.
7.7. Regulaminy pozostałych zawodów znajdować się będ± w tematach mówi±cych o tych zawodach.
8. Ostatnie zmiany
1. Klub, który zwycięży w meczu otrzymuje premie w wysoko¶ci 20.000 zł (Ten zapis jest już wykorzystywany od 1. kolejki)
2. Zawodnik młodzieżowy za każdy przejechany bieg w lidze otrzyma na koniec sezonu "bonusowy" skill w wysoko¶ci:
Kod:
+0,02 dla Polaka do lat 21
+0,012 dla Obcokrajowca do lat 21
+0,008 dla Polaka do lat 23
3. W rozgrywkach MDMP i MDM2L drużyna, która przegrywa o¶mioma i większ± ilo¶ci± punktów może jednorazowo skorzystać ze złotej rezerwy taktycznej.
Życzę udanej zabawy! ;)
Proszę o nie kopiowanie (we fragmentach jak i w cało¶ci) regulaminu !!
Offline